Jumaat, 6 April 2012

Sia-siaaa :'(


Assalamualaikum , anneyong :D
Maksud sia-sia mencintai dia ialah , aku telah mencintai dia selama 3 tahun , 2 minggu , 5 hari . tapi , sangat malang bagiku . b'cause , dia terus terang sama sayang yang dia mencintai si ain fitri yang dia cinta tersangat-sangat . sila baca dialog di bawah :D

Aku : Kau ni , sebernarnya suka siapa ? please , tolonglah berterus terang..
Dia :  Aku suka si ain fitri
Aku : Oh , Saya ingat awak suka _____ .. (dengan perasaan sedih)
Dia :  Tapi , malangnya .. Dia dah berpunya ..
Aku : Yah . i know it . she like si hakimi
Dia :   Yah . saya tahu . tapi di hati saya tetap dia .
Aku :  okay , saya nak balik dah .. saya malas lah nak layan awak . saya 'PANAS BARAN'
Dia :   Why ? awak benci saya ?
Saya :  Okaylah , Goodbye ..


Apabila otw nak balik , saya terjumpa si 'Dia'

Aku : Kenapa awak mengekori saya ?
Dia :  Tak . Saya just nak cakap . awak suka saya kew ?
Aku : Okaylah . Mak saya dah datang 


Keesokan Harinya

Aku :  (Bercakap dalam hati) aaaah! Dia lagi , dia lagi !!!!!!!!
Dia  :   Oh ! Hai . 
Aku :   Malas nak layan awak lah !

Apabila Di dalam kelas

Dia :  Please laaaaaaa. Terus Terang . Awak suka saya kew ?
Aku : Saya tak tahu !
Dia  : Kalau awak taknak terus terang , saya taknak kawan awakkkk !

Pada waktu Rehat

Aku :  Ya Allah , Semoga Dia Tahu Yang Aku Mencintai Nya Amin ..
Dia  :   Hi .. awak buat apa ?
Aku :  Nothing else , okaylah , saya nak makan , shuuuuu , shuuuuuu !


Pada waktu 'BAHASA INGGERIS'


Dia : Ayu ..
Aku : ahhh ? kauuuu cakapppp !
Dia : akuu tahu aku suka ain fitri Tapi , aku tetap cintakan kau :'D

~GAGAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!~

Akan Bersambung...

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama