Sabtu, 14 April 2012

Kite Rabun D:

Hulaaa. Kite dari kedai spek mata malam semalam .. so , sya suruh mak sye tlong cek mata sya .
And then, I dapat result , Mata I 'RABUN' . sooo , sya pun menangis dan memberitahu k'pada ibu saya yng sya rabun .. lalu ibu sya membelikan saya spek macam ni :


Korang tengokk . besarr kann ? sya pakaii aje , terasa maluu pulakkk . jadi , sya pakai laa . tiba-2 ade makcik saye ckp 'cute anak kaww!' lalu sya jwab 'hehehe'
Jadi naik bulu roma saya kerana terlampau MALU
Jadi, syok aku b'cerita sma makcik aku kat GERAI MAKAN
ahahaha . taulaaa , makcikk kite bagaimana ? ngompat-2 daa ~ . aehehehehee .
jadi , balik rumah ayah saya kelihatan :


Kelihatan SENYUM ;) 
Hehehehehe ! Okay , Wabilauuhi Taufiq Walhidayahh, Wassalamualaikum warahmatullahi wabaraktuh .. :D

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama